Våre kunder er stadig mer tilfredse med oss som BPA-leverandør
Publiseringsdato: 22-01-2024Det er tydelig at kundetilfredsheten fortsatt er høy hos oss. Vårt mål fremover er å vedlikeholde og videreutvikle denne positive trenden, og sikre at kundene våre kontinuerlig vil være tilfredse med tjenestene vi tilbyr innen BPA.
Les sammendraget av kundeundersøkelsen 2023 som PDF-fil her
Les den fulle rapporten av kundeundersøkelsen 2023 her
På forhånd hadde jeg ikke våget å håpe på at kundene skulle være SÅ fornøyde.
Jon Torp, divisjonsdirektør for BPA
Humana omsorg og assistanse sin kundeundersøkelse for 2023 ble sendt ut via spørreundersøkelsesverktøyet, EsMaker, til alle våre BPA-kunder. Formålet med undersøkelsen er å gi kundene muligheten til å fortelle om de er fornøyde med Humana omsorg og assistanse som BPA-leverandør, og om de får service etter sine behov og ønsker. Det ble stilt 23 spørsmål og påstander.
I kundeundersøkelsen for 2023 har vi gleden av å rapportere generelt positive resultater. Vi observerer en jevn positiv utvikling, spesielt blant de som svarer “litt enig og "helt enig", sammenlignet med fjoråret.
Tydelig tilfredshet med appen
Spesielt bemerkelsesverdig er økningen i tilfredshet med vår BPA-app sammenlignet med resultatene fra undersøkelsen i 2022. Denne økningen kan tilskrives kontinuerlig apputvikling, samt kundenes og assistentenes gradvise tilvenning til det nye systemet.BPA gjennom dere er den beste avgjørelsen jeg har tatt. Det har endret hverdagen min som arbeidsleder, og jeg er tryggere og har mer krefter i hverdagen.
BPA-kunde i Humana omsorg og assistanse