Hem

Kontaktinformasjon

Kontakt våre rådgivere

Mer kontaktinformasjon

God dialog er nøkkelen til suksess både for deg som arbeidsleder og for oss som din leverandør. Hos oss får du en fast, erfaren rådgiver som har kompetanse til å veilede deg med alt som har med BPA å gjøre. En fast BPA-rådgiver betyr at du slipper å forklare alt på nytt hver gang.

Våre BPA-rådgivere hjelper deg

Trenger du å vite hvordan en søknad om flere BPA-timer bør utformes? Har du fått avslag på flere BPA-timer og vil anke? Din rådgiver er der for deg. I tillegg har vi en responsgaranti. Lurer du på noe som helst angående BPA, garanterer vi at du får svar senest innen neste virkedag.

Vi tilbyr også døgnåpen vakttelefon. Skulle det skje noe i din BPA-ordning som ikke kan vente til ordinære åpningstider, så er vi tilgjengelige! Vi kan tilby deg gode, brukervennlige digitale løsninger. Her vil du som arbeidsleder finne all informasjon du vil trenge for å administrere BPA-ordningen i hverdagen. I to apper finner du alle virkemidler og verktøy du trenger for å være en god arbeidsleder og praktisk administrere din BPA-ordning.

Full oversikt over BPA-timer

I Tamigo-appen holder du oversikt over timeregistrering og administrasjon av BPA. I Tamigo-appen finner du også blant annet vår uvurderlige assistentkasse. Her settes det av et beløp som kan brukes til løpende utgifter din assistanse ordning har. I assistentkassen har du full oversikt til enhver tid og utbetalingene skjer gjennom oss. Enkelt, ikke sant?

Vi har også Humana-appen som gjør det mye lettere å finne all informasjon du behøver om BPA fra Humana – rett i hånden, uansett hvor du befinner deg.

Gjør BPA-hverdagen lettere for deg

Appen inneholder en rekke smarte verktøy som vil gjøre arbeidshverdagen lettere både for deg som arbeidsleder, og for dine assistenter. I appen finnes blant annet opplæringsmateriell og oppslagsverk i form av kurs og håndbøker, mulighet til å chatte med assistentene dine, og mulighet til å lage oppgavelister.

Fra appen kan man også sende inn digitale skjema som egenmeldinger, reiseavtaler, og refusjonssøknader. Appen utvikles fortløpende, og ytterligere funksjonalitet blir tilgjengelig etter hvert.

Appen kan lastes ned på telefon eller nettbrett, og er også tilgjengelig i nettside-versjon. Du kan lese mer om appen og se en videosnutt av den her.

Humana-pakken gir trygge rammer både for deg som arbeidsleder og dine assistenter.

Har du flere spørsmål knyttet til hva vi kan tilby deg som arbeidsleder og dine assistenter? Ring oss i dag.

950 43 000

Juridisk hjelp

Juridisk kompetent personell er tilgjengelig og hjelper deg gjerne med søknader og klager.

Kommunehjelp

Vi bistår ansatte i kommunene med det de måtte lure på om brukerstyrt personlig assistanse.

Elektronisk timeverktøy

Vi bistår med elektronisk vaktplan og timeliste, slik at du og assistentene dine har full oversikt over timebruk og vaktbytte.

Responsgaranti

Vi har svargaranti og svarer deg raskt, senest neste virkedag.

Oppstartsgaranti

Vi ønsker at du skal komme raskt i gang med BPA-ordningen. I løpet av 14 dager skal du ha assistenter klare til intervju.

Assistentkasse

Assistentene får refundert sine utgifter.

Fast kontaktperson

Hos oss har du en fast rådgiver som kjenner deg, sånn at du skal slippe å forklare alt på nytt hver gang.

Felles oppslagsverk

Du og assistentene dine får tilgang til et nettbasert oppslagsverk med rutiner.

Døgnåpen vakttelefon

Når det haster, kan du og dine assistenter ringe oss når som helst på døgnet.

93 % av våre kunder er fornøyde med oss som BPA-leverandør

Resultatene fra Humanas kundeundersøkelse for BPA i 2023 gjør det tydelig at kundetilfredsheten fortsatt er høy hos oss. Les om resultatene og hva Jon Torp, divisjonsdirektør for BPA, har å si om dem.

Resultatene av undersøkelsen finner du her

Slik blir du kunde hos oss

Ta kontakt med oss for å få vite mer om brukerstyrt personlig assistanse (BPA) i din kommune, det koster ingenting. Vi hjelper deg så gjerne!