1. Du er her: Kvalitetsrapport 2018

Humana AB viser at kvaliteten kan måles!

Publiseringsdato: 02-04-2019

Kvalitet er definert av individets egen erfaring, og det er derfor viktig å alltid ha mennesket i fokus når vi diskuterer og kontrollerer kvalitet. Som en ledende aktør i det nordiske omsorgsmarkedet er det viktig at Humana AB opprettholder høy kvalitet på alle nivåer, da vi ønsker å sette en ny og høyere standard i nordisk omsorg.

I løpet av 2018 fortsatte vi å utvikle Humana Quality Model, som inkluderer Humanas kvalitetsindeks HQI. I år rapporterer vi HQI for hvert forretningsområde, og vi kan nå sammenligne med fjorårets resultater. Vi er overbevist om at kvaliteten må måles og følges opp. I 2019 rapporterer vi HQI hvert kvartal på nettet.

Parus, Humanas styringssystem er implementert og vi ser at den prosessorienterte tilnærmingen Parus innebærer kan gi oss store fordeler.

I kvalitetsrapporten, som i år kun publiseres på nettet, beskriver vi noe av alt det kontinuerlige arbeidet som skjer i vår virksomhet for å forbedre og utvikle. Jeg håper at Humanas kvalitetsrapport kan inspirere og fokusere på hvordan vi forbedrer og utvikler innsatsen for våre kunder og kunder.

Eva Nilsson Bågenholm,
Kvalitetsdirektør Humana AB

Les kvalitetsrapporten for 2018 her