Hem

Kontaktinformasjon

Kontakt oss

Mer kontaktinformasjon

All time high for den norske assistansen

Publiseringsdato: 14-10-2018

Humana brukerstyrt personlig assistanse har aldri levert så mange timer i Norge som de gjorde i september.

Direktør Jon Torp sier at det skyldes økt kundemasse, men også et større fokus på å følge opp eksisterende og potensielle kunder.
- Vi ser resultater av et langsiktig markedsarbeid, som har krevd ekstra innsats av oss, nå. Kundene våre kan bruke opptil et år på å bestemme seg for å komme til oss og vi er tålmodige med dem.

De kundene som allerede er hos Humana assistanse i Norge er også svært fornøyde. I en ny kundeundersøkelse oppnår de 461 av 500 mulige poeng.
- Vi er spesielt glade for at så mange syns det er lett å komme i kontakt med oss (457 av 500 poeng) og at vi gir gode (450 av 500 poeng) og raske svar (454 av 500 poeng) på det du lurer på. – Og så er vi selvsagt glade for at så mange sier at de er fornøyde med rådgiveren sin (461 av 500 poeng), sier Jon Torp.