1. Du er her: Lettlest

Lettlest

Humana omsorg og assistanse
jobber med omsorg.
Vi er en støtte for mennesker
som trenger ekstra hjelp.
Vi finnes i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Vi mener at alle
rett til et godt liv.

Humana omsorg og assistanse
jobber med 5 ulike områder.
Klikk på områdene
hvis du vil vite mer.

Våre områder: 

Vil du vite mer om Humana omsorg
og assistanse?

Kontakt oss:
Telefon: 909 46 000
E-post: info@humananorge.no