Bytt til oss
Er du ikke fornøyd med BPA-leverandøren du har i dag? Får du ikke hjelpen du trenger til å være en god arbeidsleder? Da bør du ta kontakt med oss i Humana omsorg og assistanse på 950 43 000.
Store BPA-vedtak krever en solid leveranse
Med våre helhetlige digitale systemer, erfarne rådgivere klare til å bistå deg, og vår forpliktelse til tarifflønn for alle assistenter, garanterer vi at din BPA-leveranse behandles med den ekspertise og dybde av erfaring som kreves.
Vi hjelper degGod dialog er nøkkelen til suksess både for deg som arbeidsleder og for oss som din leverandør. Hos oss får du en fast, erfaren rådgiver som har kompetanse til å veilede deg med alt som har med BPA å gjøre. En fast BPA-rådgiver betyr at du slipper å forklare alt på nytt hver gang.
Våre BPA-rådgivere hjelper deg
Trenger du å vite hvordan en søknad om flere BPA-timer bør utformes? Har du fått avslag på flere BPA-timer og vil anke? Din rådgiver er der for deg. I tillegg har vi en responsgaranti. Lurer du på noe som helst angående BPA, garanterer vi at du får svar senest innen neste virkedag.
Vi tilbyr også døgnåpen vakttelefon. Skulle det skje noe i din BPA-ordning som ikke kan vente til ordinære åpningstider, så er vi tilgjengelige! Vi kan tilby deg gode, brukervennlige digitale løsninger. Her vil du som arbeidsleder finne all informasjon du vil trenge for å administrere BPA-ordningen i hverdagen. I to apper finner du alle virkemidler og verktøy du trenger for å være en god arbeidsleder og praktisk administrere din BPA-ordning.
Full oversikt over BPA-timer
I Tamigo-appen holder du oversikt over timeregistrering og administrasjon av BPA. I Tamigo-appen finner du også blant annet vår uvurderlige assistentkasse. Her settes det av et beløp som kan brukes til løpende utgifter din assistanse ordning har. I assistentkassen har du full oversikt til enhver tid og utbetalingene skjer gjennom oss. Enkelt, ikke sant?
Vi har også Humana-appen som gjør det mye lettere å finne all informasjon du behøver om BPA fra Humana – rett i hånden, uansett hvor du befinner deg.
Gjør BPA-hverdagen lettere for deg
Appen inneholder en rekke smarte verktøy som vil gjøre arbeidshverdagen lettere både for deg som arbeidsleder, og for dine assistenter. I appen finnes blant annet opplæringsmateriell og oppslagsverk i form av kurs og håndbøker, mulighet til å chatte med assistentene dine, og mulighet til å lage oppgavelister.
Fra appen kan man også sende inn digitale skjema som egenmeldinger, reiseavtaler, og refusjonssøknader. Appen utvikles fortløpende, og ytterligere funksjonalitet blir tilgjengelig etter hvert.
Appen kan lastes ned på telefon eller nettbrett, og er også tilgjengelig i nettside-versjon. Du kan lese mer om appen og se en videosnutt av den her.
Slik blir du kunde hos oss
Ta kontakt med oss for å få vite mer om brukerstyrt personlig assistanse (BPA) i din kommune, det koster ingenting. Vi hjelper deg så gjerne!
Nyheter
Alle nyheterArendalsuka 2024 - Fremtidens barnevernsinstitusjoner, hva virker og hva virker ikke?
I en tid hvor debatten om organiseringen av barnevernstjenester pågår for fullt, og etterspørselen etter barneverninstitusjoner øker, inviterte Humana omsorg og assistanse til et viktig arrangement under Arendalsuka. Vi hadde gleden av å ha med PhD Reidar Haug i samtale med vår divisjonsdirektør for barnevern, Rune Midtgård. Se opptaket av arrangementet her!
Møt oss på Arendalsuka!
Snart er det tid for årets viktigste uke, nemlig Arendalsuka - og i år blir den bedre enn noensinne. Her forteller vi deg hvorfor, og gir deg en oversikt over alle våre arrangementer. Håper vi sees!
Vår BPA-løsning får toppkarakterer: 96% av kundene er fornøyde
Vår nyeste kundeundersøkelse viser at hele 96% av våre kunder er fornøyde med Humana omsorg og assistanse som BPA-leverandør. Vi er stolte over at vi år etter år ser en økning i kundetilfredshet, og det motiverer oss til å jobbe enda hardere for stadig bedre resultater og gjøre forbedringsarbeid der vi ser at det er mulighet for enda sterkere leveranse av BPA.